4 причини придбати туристичну страховку під час війни. Причина 2 – покриття витрат, пов’язаних з втратою чи затримкою багажу або втратою чи крадіжкою документів
Широкомасштабна збройна агресія, розв’язана проти нашої країни, назавжди змінила життя українців. Багато співвітчизників змушені були терміново виїжджати за кордон у пошуках прихистку.
У 2022 році з лексикону переважної більшості українських громадян зникло слово «туризм», а саме поняття «туристична страховка» набуло нового сенсу. Відтепер страховий туризм - це не зовсім про туризм, не зовсім про відпочинок, це про захист за кордоном. Якщо подивитися на забезпечення, яке гарантує ця страховка навіть тим українцям, які виїжджають або вже виїхали з країни, рятуючись від війни, стає зрозумілим, що туристичний поліс може захистити їх від багатьох неприємностей у країні перебування.
У попередньому матеріалі «4 причини придбати туристичну страховку під час війни. Причина 1 – покриття медичних витрат» ми вже писали про переваги, які надає поліс туристичного страхування тим, хто виїжджає за кордон або вже перебуває там, якщо власник такого поліса раптом стикнеться з проблемами, пов’язаними зі здоров’ям. Але ця страховка має ще багато опцій, про існування яких не задумуєшся, допоки в дорозі не сталася непередбачувана ситуація чи прикра подія.
Будь-яка поїздка навіть у мирний час сповнена пригод, і не завжди приємних, що ж тоді говорити про ситуації, коли людина відправляється у далеку дорогу у стані стресу. Перетинаючи кордон, надзвичайно важливо мати під рукою документи, які ідентифікують вашу особу, платіжні картки чи готівку, а також багаж з особистими речами. Далеко від дому всі ці звичайні речі стають у певному сенсі цінними. І наскільки ж прикро, якщо ви раптом не дочекалися зданої у багаж валізи або дочекалися, але зіпсовану з вини перевізника. Так само неприємно, коли ваш багаж затримується, а процес пошуку вашої валізи відповідними службами розтягується на тривалий час.
Саме у такий момент туристична страховка стає у нагоді, адже вона передбачає компенсацію витрат на придбання речей першої необхідності (засоби особистої гігієни та одяг).
Страховим випадком вважається:
- тривала затримка багажу
- помилкове спрямування багажу на інший рейс
- завдання шкоди, псування, крадіжка, втрата багажу.
Не менш неприємна ситуація - втрата документів. Якщо у вас вкрали гаманець з паспортом та платіжними картками – це ще та стресова ситуація, адже вам доведеться звертатися до правоохоронних органів іншої країни і вирішувати питання з відновлення втрачених документів.
А ось за наявності туристичного поліса у такій стресовій ситуації страхова компанія надасть інформаційну підтримку, візьме на себе витрати і супроводження юридичних процедур:
- відновлення документів
- постановки у стоп-лист втраченої та відновлення банківської картки
Всі ми знаємо, що у будь-якій життєвій ситуації варто сподіватися на краще, проте… підстрахуватися не завадить. Адже неприємні ситуації в дорозі не така вже й рідкість.
Трішки статистики та інформації для роздумів
Багатонаціональна компанія з інформаційних технологій SITA, яка надає ІТ та телекомунікаційні послуги галузі повітряного транспорту, покриваючи майже 90% світового авіаперевезення, у травні 2022 року оприлюднила звіт SITA Baggage IT Insights 2022, у якому повідомила про збільшення кількості випадків неправильного поводження з багажем.
Наведеним у цьому звіті аналітичним даним варто довіряти, адже SITA надає свої послуги приблизно 400 членам та 2800 клієнтам у всьому світі. Майже кожен пасажирський рейс покладається на технологію SITA.
Отже, відповідно до звіту глобальний рівень неправильно опрацьованого багажу у 2021 році зріс на 24% до 4,35 одиниць на тисячу пасажирів.
SITA пояснює, що авіакомпанії, служби наземного обслуговування та аеропорти під час пандемії COVID-19 скоротили чисельність штатних працівників, в тому числі і висококваліфікованих та досвідчених, щоб зменшити витрати і не збанкрутувати, що вплинуло на якість процесів, пов’язаних з управлінням багажем.
У звіті також йдеться про зміни у пасажиропотоці: більша частина відновлених у 2021 році напрямків припадала на внутрішні подорожі, а ось міжнародні та далекомагістральні рейси відновлювалися дуже поволі. Саме на далекомагістральних рейсах, особливо рейсах з пересадками, було зафіксовано найбільше проблем з багажем.
Наприклад:
- Рівень неправильної обробки багажу на міжнародних рейсах становив 8,7 одиниць на тисячу пасажирів і 1,85 одиниць на тисячу пасажирів на внутрішніх маршрутах. Іншими словами, на далекомагістральних рейсах ймовірність неправильного поводження з багажем приблизно в 4,7 разів вища порівняно з внутрішніми.
- До 41% зросла кількість багажу, який затримується при пересадці, це на чотири пункти більше у порівнянні з 2020 роком.
- Серед усіх випадків проблем з багажем: 71% - це тривала затримка багажу (на два пункти більше, ніж у 2020 році), 6% -це втрачені і вкрадені сумки.
SITA попереджає у звіті, що через тривалий період вимушеного простою у галузі повітряного транспорту рівень неправильного поводження з багажем ще певний час за інерцією може продовжувати зростати і стати набагато вищим, ніж це було до пандемії.
FinBest – зручний онлайн-агрегатор для обрання найоптимальніших страхових пропозицій від лідерів фінансового ринку
Швидке оформлення електронних страхових полісів автоцивілки та ДЦВ, зеленої картки, КАСКО та страховок для подорожуючих за кордон