31 лип 2023

Дещо важливе про автомобільну безпеку та фінансовий захист власників автівок

Нема нічого більш цінного, ніж людське життя. Особливо важливо завжди пам’ятати про це власникам автомобілів. Потрібно розуміти, що безпека на дорозі – це спільна відповідальність усіх учасників дорожнього руху, які мають поважати інших і дбати про власну безпеку.
Ми повинні робити своє життя розумним і осмисленим, знати про новітні досягнення у галузі автомобільної безпеки та користуватися ними і не забувати про впевненість та фінансову безпеку, яку забезпечують програми страхування від лідерів ринку.

Про автомобільну безпеку

Коли ми говоримо про автомобільну безпеку, перше, що спадає на думку – компанія Volvo Car Corporation, визнаний лідер у галузі автомобілебудування.
Засновники компанії Volvo Ассар Ґабріельссон (Assar Gabrielsson) та Ґустав Ларсон (Gustaf Larson) стверджували: "Автомобілями керують люди, а отже, основний принцип всього, що ми робимо на Volvo, полягав та має полягати в одному – безпеці".
З моменту заснування у 1927 році в основу діяльності Volvo було покладено філософію піклування про людину та проголошено найважливішою частиною культури компанії безпеку людини.
Саме фахівцями Volvo було винайдено та впроваджено найважливіші технології в історії автомобільної безпеки, в тому числі знаменитий в усьому світі триточковий пасок безпеки. Таких нововведень у сфері безпеки, розроблених Volvo, налічується понад 75.
Ми познайомимо вас з найновішими інтелектуальними функціями безпеки, впроваджуючи які компанія Volvo Car Corporation прагне досягти поставленої перед собою амбітної мети нульової статистики ДТП.

Lidar
Керуючись власним баченням нульової статистики ДТП, компанія Volvo Car Corporation застосовує технології lidar і стандартний суперкомп'ютер зі штучним інтелектом у першому з електромобілів наступного покоління Volvo EX90. Це дозволяє постійно вдосконалювати бездротові функції безпеки та поступово запроваджувати автономне кермування без зовнішнього нагляду.

Автономне кермування
Автомобілі Volvo наступного покоління зможуть надати повністю безпечне автономне водіння без нагляду, що дасть змогу клієнтам економити час і займатись іншими справами.

Система розуміння водія
Ця система з двома камерами може виявляти, коли водій розсіяний, сонний або навіть нетверезий. Система активує захисний екран і вживає відповідних контрзаходів (від зниження швидкості до гальмування та повної зупинки), щоб допомогти водієві убезпечитися, коли це необхідно.

Розпізнавання пасажирів
Завдяки внутрішнім радарам, що охоплюють увесь салон, технологія розпізнавання пасажирів розроблена, щоб ви випадково не залишили дитину чи домашню тварину в автомобілі.

Уникнення зіткнень
Інтелектуальні системи допомагають уникнути або пом'якшити зіткнення з іншими транспортними засобами, пішоходами та велосипедистами за допомогою звукових, візуальних і попереджувальних пульсуючих сигналів. Якщо зіткнення неминуче, автомобіль може автоматично загальмувати.

Система утримання у смузі руху Lane keeping aid
Якщо водій збирається перетнути розмітку смуги руху без використання індикатора, машина акуратно направить автомобіль назад на смугу руху. Якщо це потрібно, водій також отримає сповіщення через вібрацію на кермі.

Система попередження з'їзду з дороги Run-off road mitigation
Якщо водій втратив контроль над дорожньою розміткою на швидкості від 65 км/год до 140 км/год, ця система допоможе повернути автомобіль назад на дорогу. Вона також може активувати гальма, щоб допомогти утримати автомобіль на дорозі.

Система попередження щодо об'єктів, що рухаються в поперечному напрямку з автоматичним гальмуванням
Ця система дозволяє легко знайти вихід з тісного місця, інформуючи про наближення транспортних засобів і застосовуючи автоматичне гальмування для уникнення неминучих зіткнень.

Система моніторингу мертвих зон (BLIS)
Коли транспортний засіб потрапляє у сліпу зону або швидко під'їжджає по смузі з обох боків автомобіля, BLIS може попередити водія через світловий індикатор у лівому або правому боковому дзеркалі дверей і направити автомобіль назад у смугу руху.

Камера кругового огляду
Чотири камери із високою роздільною здатністю дають огляд на 360° із висоти пташиного польоту, тож водій може почуватись впевнено навіть у дуже обмеженому просторі.

Обмеження швидкості
Щоб акцентувати увагу на небезпеці перевищення швидкості, з 2020 року всі нові автомобілі Volvo мають обмеження швидкості в 180 км/год.

Care Key
За допомогою ключа Care Key власники автомобілів Volvo можуть установити обмеження швидкості на автомобілі, коли позичають його, наприклад, другу, члену родини або менш досвідченому водієві.

Системи безпеки із підключенням
Якщо автомобіль з комунікаційними можливостями у регіоні перебування власника Volvo зіткнувся зі слизькою дорогою або на ньому ввімкнуто аварійну сигналізацію, водій отримає сповіщення про те, що відбувається попереду, на дисплеї водія або на додатковому проекційному дисплеї.

Подушки безпеки
Технологія подушок безпеки сильно змінилася з моменту її появи завдяки таким інноваціям, як бічні подушки безпеки та надувні шторки. Автомобілі Volvo оснащено подушками безпеки, які допомагають захистити пасажирів у разі зіткнення.

Компанія Volvo Car Corporation ніколи не зупиняється, рухаючись до мети нульової статистики ДТП, впроваджуючи нові технологічні рішення у сфері автомобільної безпеки та удосконалюючи наявні. Викликає величезну повагу те, що Volvo не використовує ефективні інноваційні рішення монопольно, адже філософія компанії проголошує, що людське життя цінніше, ніж патенти та будь-які гроші.

Про фінансову безпеку власника авто

Страхування – це важлива складова фінансової безпеки автовласника, його потужний фінансовий захист від всіх видів ризиків, пов’язаних з життям, здоров’ям та цінним майном.
З кожним роком все більше громадян усвідомлюють важливість страхового захисту, а власники автівок, для яких безпека – не порожнє слово, і поготів мають схильність використовувати цей фінансовий інструмент, адже вони розуміють, що страхова система реально підтримує фінансовий стан людей в критичних ситуаціях.
І хоча страховий поліс не є магічним предметом, який гарантує його власнику не потрапляння у непередбачувану ситуацію і відведення всіх видів неприємностей, проте страховка забезпечує спокій за кермом і впевненість у тому, що можливі фінансові втрати буде мінімізовано або й повністю відшкодовано.

Саме тому, придбавши автівку і рушаючи в дорогу, необхідно подбати про страховий захист і убезпечити себе та свого «залізного коня», придбавши:

  • Поліс ОСЦПВ, який у народі частенько називають «ОСАГО», «автоцивілка» або «обов'язкова страховка». Цей вид страхування передбачає виплату коштів третім особам, які постраждали під час аварії. Тобто, якщо водій вчинив ДТП, у якій постраждали транспортні засоби або люди, страхова компанія відшкодує збитки саме потерпілим.
  • КАСКО. Страхова компанія покриє власнику автомобіля витрати незалежно від того, хто є винуватцем ДТП та незалежно від розміру збитків. КАСКО передбачає компенсацію й у разі крадіжки автівки, пошкодження від стихійного лиха, вандалів, нещасних випадків тощо. У разі повного знищення автомобіля страхувальнику також повністю компенсують його вартість.
  • Страховий поліс «Зелена картка». На підставі договору міжнародного обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності «Зелена картка» страховик, який видав цей сертифікат, забезпечить відшкодування шкоди, нанесеної громадянином України третім особам в результаті дорожньо-транспортної пригоди, що сталася з його вини на території іншої країни, яка є членом міжнародного автострахування, під час дії зазначеного сертифіката.
  • Поліс туристичного страхування. Туристична страховка – це комплексне страхування, яке є надійним захистом власника авто під час його перебування за кордоном, оскільки такий страховий поліс передбачає покриття витрат, пов’язаних з медичними послугами, втратою багажу чи документів тощо. Важливо пам’ятати, що крім усього іншого, туристичний поліс – це потужна юридична та адміністративна підтримка у нестандартних ситуаціях, що можуть виникнути під час перебування власника авто за кордоном.
  • Договір страхування майна. Звичайно, саме по собі страхування нерухомості та цінних речей власника автівки не врятує його квартиру від потопу чи пожежі, але зможе захистити від фінансових збитків.

Власники автомобілів, які дбають про особисту безпеку, а також безпеку оточуючих, обов’язково шукатимуть можливість убезпечити себе від ризиків, які можуть трапитися на дорозі, знайомлячись з новітніми системами автомобільної безпеки та оснащуючи ними власну автівку.
Крім того, вони вивчатимуть умови і обиратимуть найбільш привабливі та вигідні страхові продукти від надійних страховиків.
Саме для того, щоб полегшити таким автовласникам вибір, команда FinBest агрегувала на онлайн-маркетплейсі найкращі страхові пропозиції від лідерів страхового ринку. Тому, хто піклується про фінансову безпеку, залишається лише обрати потрібний продукт і придбати свій фінансовий захист та спокій за кермом.

За матеріалами https://www.volvocars.com

Довідково:
40-і роки
1944 Каркас безпеки
1944 Ламіноване вітрове скло

50-ті роки
1954 Отвори обігрівача вітрового скла
1956 Омивачі вітрового скла
1957 Розташування кріплень 2-точкових ременів безпеки передніх сидінь
1958 Розташування кріплень 2-точкових ременів безпеки задніх сидінь
1959 Стандарт для 3-точкових ременів безпеки передніх сидінь

60-ті роки
1960 Модульна панель приладів
1964 Дискові гальма передніх коліс
1964 Випробувано перший прототип дитячого захисного сидіння, в якому дитина повернута проти напрямку руху
1966 Обігрівач заднього скла
1966 Дискові гальма на усіх колесах
1966 Подвійна роздільна трикутна гальмова система
1966 Зони деформації кузова – передні та задні
1966 Запобіжні дверні замки
1967 Ремені безпеки для задніх сидінь
1968 Підголівники на передніх сидіннях
1969 Ремені безпеки з інерційною котушкою
1969 Заднє скло з обігрівом

70-ті роки
1971 Пристрій нагадування про незастібнутий ремінь безпеки
1972 3-точкові ремені безпеки для задніх сидінь
1972 Дитяче захисне сидіння, в якому дитина повернута проти напрямку руху
1972 Замки на задніх дверях з блокуванням від дітей
1972 Попереджувальна світлова сигналізація (аварійна сигналізація)
1973 Система захисту у разі бокового зіткнення
1973 Енергопоглинаюче рульове колесо
1974 Енергопоглинаючі бампери
1974 Безпечне розміщення паливного баку
1974 Багатоступінчаста рульова колонка з поглинанням енергії удару
1974 Датчик справності лампочок
1974 Склоочисник фар / омивач фар
1975 Лампи, які мають умикатися вдень
1975 Гальмова система з головним циліндром, що має ступінчасті отвори
1978 Додаткова подушка сидіння, яка дозволяє дітям використовувати ремені безпеки для дорослих

80-ті роки
1982 Система захисту "Anti-submarining" (уникнення піднирювання пасажира вниз у разі лобових зіткнень)
1982 Передні протитуманні фари
1982 Задні протитуманні фари
1982 Сигнальні вогні у відкритих дверях
1982 Ширококутне дзеркало заднього виду
1984 Гальма з функцією антиблокування (система ABS)
1985 Система ETC (Electronic Traction Control) – електронна протибуксувальна система
1986 Стоп-сигнали у задньому вікні
1986 3-точковий ремінь безпеки – для центрального заднього сидіння
1987 Механічний переднатягувач ременя безпеки
1987 Подушка безпеки для водія

90-ті роки
1990 Інтегрована дитяча захисна подушка у центральному задньому сидінні
1991 Система SIPS (Side Impact Protection System) – система захисту від бокового удару
1991 Ремінь безпеки з автоматичним регулюванням висоти
1992 Підсилені задні сидіння у моделях з кузовом "універсал"
1992 Подушка безпеки для пасажира, що знаходиться на передньому сидінні
1993 3-точкові ремені безпеки з інерційною котушкою – усі задні сидіння
1994 Подушка безпеки системи SIPS, бокова подушка безпеки
1995 Система DSA – система динамічної стабілізації
1995 Інтегрована дитяча захисна подушка у зовнішніх задніх сидіннях
1997 Система ROPS (Roll Over Protection System) – система захисту проти перевертання автомобіля (Модель C70)
1998 Система WHIPS (Whiplash Protection System) – система захисту від хлистоподібної травми шиї (дозволяє захистити водія від хлистоподібних травм). Система складається зі спинок сидінь, що поглинають енергію удару, а також спеціально сконструйованих підголівників для передніх сидінь
1998 Система STC (Stability and Traction Control) – система стабілізації та контролю тяги
1998 Система DSTC (Dynamic Stability and Traction Control) – система динамічної стабілізації та контролю тяги
1998 Система EBD (Electronic Brake Distribution) – система електронного розподілу гальмового зусилля

2000-і роки
2000 Кріплення стандарту ISOFIX для дитячого захисного сидіння, в якому дитина повернута проти напрямку руху
2000 Подушка безпеки з двома режимами надування
2001 Концепт-кар SCC (Volvo Safety Concept Car) – безпечний концепт-кар Volvo
2002 Система RSC (Roll Stability Control) – система стабілізації нахилу
2002 Система ROPS (Roll Over Protection System) – система захисту проти перевертання автомобіля (Модель XC90)
2002 Нове інтегроване дитяче сидіння – другий ряд сидінь (Модель XC90)
2002 Нижня траверса (МодельXC90)
2002 Нова сумісна конструкція передньої частини автомобіля (Модель XC90)
2002 Захисні сидіння – третій ряд сидінь (Модель XC90)
2002 Нова конструкція передньої частини автомобіля (Модель XC90)
2003 Нова конструкція передньої частини автомобіля (Моделі S40, V50)
2003 Система IDIS (Intelligent Driver Information System) – інтелектуальна система інформування водія
2004 Система BLIS (Blind Spot Information System) – система контролю мертвих зон
2004 Водовідштовхувальне скло
2008 Система City Safety. За допомогою лазерного виявлення вона знижує ризики зіткнень ззаду на низьких швидкостях.
2010 Функція виявлення пішоходів із повним автоматичним гальмуванням. За допомогою радару та камер ця система попереджає водія, якщо хтось з'являється перед автомобілем, і активує автоматичне гальмування, якщо водій цього не робить самостійно.
2014 Система захисту від з’їзду з дороги.
2016 Системи безпеки із підключенням системи Slippery Road Alert і Hazard Light Alert, які використовують передачу даних по повітрю для обміну критичними даними між транспортними засобами, попереджаючи водія про слизькі ділянки дороги або транспортні засоби, які активували свої аварійні ліхтарі.
2018 Система зменшення сили зіткнення з функцією автоматичного гальмування
2019 Ініціатива E.V.A (однакові автомобілі для всіх). З 1970-х років Volvo Car Corporation збирає дані про аварії, щоб краще зрозуміти процес зіткнення. Завдяки ініціативі E.V.A до цього дослідження з безпеки можна легко отримати доступ у цифровій бібліотеці, відкритій для завантаження.
2020 Обмеження швидкості. Щоб акцентувати увагу на небезпеці перевищення швидкості, у 2020 році у Volvo Car Corporation зменшили максимальну швидкість усіх нових автомобілів Volvo до 180км/год та взяли на себе активну відповідальність за зменшення кількості смертей на дорогах і мотивацію водіїв до відповідального кермування.
2023 Lidar. Технологія LiDAR, основою якої є високопродуктивні датчики, - ключова для створення безпечних автономних автомобілів. З її допомогою автономні автомобілі можуть виявляти інші авто, пішоходів і велосипедистів.
2023 Система розуміння водія. Ця система з двома камерами може виявити, коли водій неуважний, сонний або перебуває в нетверезому стані. У разі потреби система активує захисний щит і вживає відповідних контрзаходів для збереження безпеки.
Онлайн КАСКО
Знижки від 10 до 22%
Поділитись новиною у соціальних мережах:
TelegramTelegramWhatsAppWhatsAppMessengerMessengerSkypeSkypeFacebookFacebookXX
Вгору
arrow_forward

FinBest – зручний онлайн-агрегатор для обрання найоптимальніших страхових пропозицій від лідерів фінансового ринку

Швидке оформлення електронних страхових полісів автоцивілки та ДЦВ, зеленої картки, КАСКО та страховок для подорожуючих за кордон

arrow_forward